logo01

از بین بردن چین و چروک صورت

بهترین روش از بین بردن چین و چروک صورت چیست ؟ به طور کلی طب سوزنی و کاشت نخ ، از موثرترین و کارآمدترین و در عین حال کم تهاجمی ترین اعمال جوانسازی صورت به شمار می روند که سبب تحریک کلاژن سازی شده و با بهره وری از آن ها ، می توان اقدام به رفع چین و چروک صورت نمود.

از بین بردن چین و چروک صورت

هر دوی این تکنیک ها ، تحت بی حسی موضعی انجام می شوند ؛ از این رو افراد در حین انجام آن ها دردی احساس نخواهند کرد.

بسیاری از افراد در راستای از بین بردن چین و چروک صورت خود ، در جستجوی درمان های حداقل تهاجمی با خطر عوارض جانبی و زمان از کار افتادگی کمتر جهت جوانسازی صورت هستند.

لذا طب سوزنی و کاشت نخ ( امبدینگ ) که به عنوان درمان های حداقل تهاجمی ، شهرت بسیاری یافته اند ؛ می توانند افراد را در تحقق این هدف یاری نمایند.

طب سوزنی

از طب سوزنی یا همان سوزن درمانی ، می توان به عنوان یکی از مهم ترین شاخه های طب سنتی اشاره نمود.

پزشک متخصص طب سوزنی ، سوزن هایی نازک و ظریف را در نقاط مشخصی از بدن بیمار که در طب سنتی به آن ها گذرگاه انرژی اطلاق می شود ؛ فرو برده و درمان را آغاز می کند.

در طب سوزنی ، اعتقاد بر این اساس استوار است که عواملی اعم از سرما ، گرما ، رطوبت و باد می توانند سبب مسدود شدن مسیر گردش انرژی در برخی از نقاط بدن شده و به این ترتیب منجر به برورز اختلال یا بیماری در آن ناحیه از بدن شوند.

لذا متخصصان طب سوزنی ، با سوزن درمانی و فرو بردن سوزن در این نقاط ؛ مبادرت به درمان مشکل یا بیماری می نمایند.

کاشت نخ یا امبدینگ ( TEA )

در واقع نوعی درمان طب سوزنی است که از نخ های قابل جذب متصل به یک سوزن ، استفاده می کند.

قابل ذکر است که در این روش ، نخ های جذبی انواع متفاوتی دارند که با توجه به اهداف درمانی مشخص ، برای انجام کار انتخاب می شوند.

به عنوان مثال نخ های Cat gut ، در نقاط درمانی استفاده می شوند و نخ های PDO ، جهت لاغری و کاهش سایز شکم و پهلو مورد استفاده قرار می گیرند.

نخ های PDO ، طول و ضخامت بیشتری نسبت به نخ های معمولی دارند و به همین علت در مورد لاغری ، بازدهی بیشتری دارند.

در این روش بعد از این که سوزن طب سوزنی در محل ، قرار داده شده و برداشته شد ؛ نخ در بدن باقی می ماند و حکم سوزن های طب سوزنی برای درمان انواع مشکلات و بیماری ها را دارد.

ناگفته نماند که نخ های امبدینگ ؛ جهت لاغری و لیفت و جوانسازی پوست صورت ، بسیار قدرتمند عمل می کنند که در حال حاضر شهرت زیادی در این زمینه دارند.

اخیرا TEA برای درمان چین و چروک ها و شلی صورت ، روشی بسیار موثر شناخته شده و استفاده از آن در کلینیک های مطرح طب سوزنی دنیا ، رواج یافته است.

باید متذکر شد که امبدینگ ( TEA ) ، یک روند غیرتهاجمی بوده و هیچ گونه خطر و عوارض جانبی ندارد و در مقایسه با روش های جراحی ، دوره نقاهت کمتری دارد.

لازم به ذکر است که استفاده از این روش ، برای بیمارانی که در جستجوی تاثیرات طبیعی هستند ؛ بسیار مورد توجه واقع شده است.

از بین بردن چین و چروک صورت

چه افرادی کاندید مناسبی برای درمان چین و چروک صورت طب سوزنی و کاشت نخ ( امبدینگ ) نمی باشند ؟

  • افرادی که دارای بیماری های اتوایمیون و نقص سیستم ایمنی هستند.
  • افرادی که به نخ های جذبی حساسیت و آلرژی دارند.
  • افرادی که نارسایی کلیه و نارسایی قلبی دارند.
  • افرادی که دارای اسکار کلوئید یا هیپرتروفیک هستند.
  • افرادی که ( Heaevy Smoker ) یا Adict می باشند. کسانی که دو پاکت سیگار در طول روز مصرف می کنند و افراد معتاد به مواد مخدر ؛ علی الخصوص شیشه.

مراقبت های بعد از درمان با طب سوزنی و امبدینگ

  1. برای به حداقل رساندن ورم و کبودی ، باید یک کیسه یخ به مدت 5 الی 10 دقیقه بر روی ناحیه درمان قرار داده شود.
  2. تا دو هفته بعد از پروسه درمان ، انجام حرکت های زیاد یا بزرگ عضلات محیطی ؛ از قبیل خمیازه کشیدن ، خندیدن ، آواز خواندن و خوردن غذاهایی که به جویدن طولانی نیاز دارند ، باید متوقف شوند.

آیا طب سوزنی و امبدینگ انتخاب خوبی برای همه محسوب می شود؟

متخصص طب سوزنی شما توصیه می کند که افراد قبل از قرار گرفتن تحت درمان، با توجه به متفاوت بودن ویژگی های هر فرد، بهتر است نخست توسط متخصص طب سوزنی، معاینه شوند. ولی بعنوان یک قانون کلی، زنان باردار نباید تحت درمان چین و چروک صورت با طب سوزنی و آمبدینگ قرار گیرند. البته، متخصص یادآور می شود که درمان چین و چروک صورت با طب سوزنی و امبدینگ برای بعد از زایمان و دوره شیردهی، هیچ مشکلی را ایجاد نکرده و بلامانع می باشد.

برخی افراد دیگر که باید از درمان چین و چروک صورت با طب سوزنی و امبدینگ اجتناب کنند، افراد دارای ناهنجاری های لخته شدن خون یا افرادی می باشند که داروهای رقیق کننده خون مصرف کرده یا اخیراً از بوتاکس یا فیلر استفاده کرده اند.

آیا درمان چین و چروک صورت با طب سوزنی و امبدینگ دارای عوارض جانبی بالقوه است؟

رایج ترین عارضه جانبی این روند درمان، طبق اظهارات متخصص طب سوزنی و امبدینگ، کبودی در حداقل سطح می باشد.

امبدینگ

نتایج حاصل از درمان چین و چروک صورت با طب سوزنی و امبدینگ چقدر ماندگار است؟

ماندگاری حاصل از درمان با طب سوزنی در هر فرد، به سبک زندگی و مرحله اولیه سلامت و تعادل وابسته است. بیشتر درمان های زیبایی انجام شده با طب سوزنی و امبدینگ، به صورت جلسه ای معمولاً در یک پکیج ده جلسه ای انجام می شود و در نتیجه تاثیرات حاصل از این درمان، فزاینده می باشد.

جلسات درمان شارژ یا نگهداری ماهانه برای حفظ نتیجه خوب درمان، مورد نیاز می باشد.

آیا نقاط خاصی در بدن، برای درمان چین وچروک با طب سوزنی و امبدینگ، مورد تمرکز قرار می گیرند؟

گاهی اوقات، چین و چروک ها متناسب با نقاط طب سوزنی، تنها به دلیل موقعیت و نه الزاماً کاربردشان، در صورت انتخاب می شوند. در برخی موقعیت های دیگر، می توان خود چین و چروک ها را برای آزاد کردن ایستایی، حتی اگر به عنوان نقاط طب سوزنی و امبدینگ استاندارد نباشند، مورد هدف قرار داده و سوزن را در آن نواحی وارد نمود.

ولی نقاطی از بدن نیز برای درمان علل پایه چین و چروک های صورت، قابل استفاده می باشند. برای مثال، اگر خطوط عمودی11 شکل، بر روی پیشانی بین ابروها وجود داشته باشد، این چین و چروک می تواند در اثر عادت داشتن به انجام یک حالت خاص در صورت در هنگام خستگی یا عصبانیت ارتباط داشته باشد.

در این شرایط، متخصص طب سوزنی و امبدینگ شما، برایتان شرح می دهد که سوزن باید در نقطه طب سوزنی شماره سه کبد، واقع در بالای پا، در زیر و بین انگشتان اول و دوم برای به جریان درآوردن انرژی Qi به شیوه ای که خستگی و خشم را از بدن به بیرون براند، وارد شود. هر قدر حرکات صورت مرتبط با این حالات کمتر باشد، احتمال شکل گیری و عمق یافتن این خطوط نیز در ناحیه صورت، کاهش پیدا خواهد کرد.

آیا افتادگی پوست با طب سوزنی و امبدینگ، قابل درمان است؟

بر اساس اظهارت مبتنی بر تجربه متخصصین برتر طب سوزنی، جواب این سوال، مثبت است. با بازیابی جریان خون و کمک به افزایش تولید کلاژن در نقاط انتخاب و شناسایی شده با دقت بالا، نتیجه به دست آمده از درمان، سفت شدن و محکم شدن کلی پوست صورت می باشد.

طب سوزنی و امبدینگ می تواند به ارتقا یافتن سلامت و عملکرد بافت پوست و ماهیچه کمک کرده و در نتیجه میزان افتادگی پوست را کاهش دهد.

چه نتایجی زیبایی از درمان با طب سوزنی و امبدینگ، قابل مشاهده می باشد؟

هر چند نتایج به دست آمده از درمان در افراد مختلف، متفاوت است، ولی شما می توانید شاهد درخشندگی بیشتر و عضلات تراش داده شده به شکل بهتر، در صورت باشید. بعبارت دیگر، با استفاده از این درمان، نسخه سالم تر و پر آرامش تری از خودتان را مشاهده خواهید کرد. برخی تاثیرات بالقوه زیبایی دیگر شامل بهره مندی از پوستی صاف تر، سالم تر و درخشان تر به مدد بهبود تولید کلاژن و جریان یافتن آن به پوست می باشد.

امبدینگ

آیا نتایج درمان زیبایی و صورت با طب سوزنی و امبدینگ، منحصراً به حوزه زیبایی اختصاص دارد؟

طبق اظهارات متخصصین حوزه طب سوزنی و امبدینگ، مشکلات پایه پوستی اغلب به صورت پف، چین و چروک یا آکنه، معمولاً در صورت نمایان می شوند. بنابراین، اگر دستاورد طب سوزنی و امبدینگ در صورت بعنوان روشی برای درمان مشکلات داخلی مد نظر قرار گیرد، شما می توانید بهبود را هم در چهره و هم در احساس خود، مشاهده کنید.

مشاوره رایگان بگیر!

با پر کردن فرم زیر در اولین فرصت مشاورین ما با شما تماس می گیرند و به همه سوالات شما پاسخ می دهند. فرصت رو از دست ندید.

ثبت نام
اطلاع از
guest
2 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
سمانه
سمانه
9 ماه ها گذشته

آیا طب سوزنی برا چروک صورت دائمی هس

drommanian7
drommanian7
9 ماه ها گذشته
پاسخ دادن به  سمانه

سلام وقت بخیر
در علم پزشکی ما هیچ روش درمانی به صورت دائم عمل نمی کنه
و باید تمدید شود
ولی در زیبایی ماندگاری نسبتا بالایی دارن

02188719623