logo01

جوانسازی صورت با طب سوزنی

طب سوزنی به عنوان طب سنتی با گذر زمان ، شهرت بیشتری یافته و تاثیرات هیجان انگیز آن روز به روز خیره کننده تر می شود. آیا می دانستید که نوع خاصی از طب سوزنی به نام طب سوزنی جوانسازی صورت ، می تواند حالت ارتجاعی پوست شما را بهبود بخشیده ، چین و چروک ها را از بین برده ، مشکل هولناک آویزان شدن پوست را رفع کرده ، رنگ پوست را روشن تر کرده ، حفره های آشکار پوست را کاهش داده ، حالت ارتجاعی پوست را تقویت کرده ، ماهیچه های صورت را ریلکس کرده و تمام علائم استرس را از چهره شما محو کند ؟ جوانسازی صورت با طب سوزنی ، می تواند باعث ایجاد حس شادابی در چهره شما شده و جوانی دوباره را به شما باز گرداند.

 

جوانسازی صورت با طب سوزنی

جوانسازی صورت با طب سوزنی

جوانسازی پوست صورت با طب سوزنی ، روشی است که در آن ؛ سوزن هایی برای بازگرداندن درخشانی و جوانی به صورت شما طراحی شده اند. این روش که جایگزین طبیعی بوتاکس نامگذاری شده است ، تاثیرات مثبت و حتی بیشتر از بوتاکس را به ارمغان می آورد. جوانسازی صورت با طب سوزنی ، نه تنها باعث جوان تر به نظر رسیدن چهره می شود ، بلکه می تواند سلامت پوست را نیز تقویت کرده و سلامت کلی بدن را بهبود بخشد. طب سوزنی برای جوانسازی پوست ، یک روش منحصر به فرد برای درمان علل داخلی پیری بوده و بر روی نواحی ای از قبیل صورت و گردن که علائم پیری در آن ها نمایان می شود ؛ مستقیما وارد عمل می گردد. طب سوزنی از طریق ساخت و تقویت کلاژن در صورت و گردن ، اثر شگفت انگیز خود را بر جای می گذارد. طب سوزنی جوانسازی پوست ، شامل وارد کردن 20 تا 60 سوزن ریز توخالی در صورت و گردن می باشد. این سوزن ها ، زخم های ریزی را در پوست خلق می کنند که میکرو تروما نامیده می شوند. بدن ما بلافاصله این میکرو تروما ها را حس کرده و فرآیند بهبود را آغاز می نماید. جوانسازی صورت با طب سوزنی ، در واقع بدن را گول می زند و آن را برای شروع روند بهبود تحریک می کند و بدین ترتیب آسیب های ریز ایجاد شده در پوست ، بدن را به آغاز نمودن روند بهبود و تولید کلاژن تحریک می نماید.

مزایای جوانسازی صورت با طب سوزنی

حتما قبلا مزایای طب سوزنی به گوش تان خورده است ؛ ولی در اینجا فهرست کاملی از آنچه طب سوزنی جوانسازی صورت ، قادر است برای شما انجام دهد را بازگو می کنیم :

  • افزایش تولید کلاژن
  • حذف خطوط ریز و کاهش چین و چروک های بزرگتر
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
  • جمع شدن حفره های باز روی پوست
  • بهبود حالت ارتجاعی ماهیچه های صورت
  • ریلکس شدن ماهیچه های صورت
  • حذف یا کاهش حلقه های سیاه زیر چشم ها

جوانسازی صورت با طب سوزنی

  • لیفت پلک های افتاده
  • شفاف شدن چشم ها
  • لیفت پوست آویزان ناحیه فک و به حداقل رسیدن غبغب
  • حذف پف صورت از طریق بهبود بخشیدن ترشحات لنفاوی
  • مرطوب نمودن پوست خشک
  • روشن نمودن پوست
  • بهبود تعادل هورمونی و بهبود آکنه هورمونی
  • کند نمودن فرایند پیری
  • از بین بردن آثار استرس از صورت
  • بهبود سلامت کلی بدن
  • خلق نسخه زیباتری از شما

نحوه درمان طب سوزنی برای جوانسازی صورت چگونه است ؟

وقتی به محل درمان وارد می شوید ، بهترین متخصص طب سوزنی تهران شما را به اتاقی دعوت می کند که در آن گفتگوی مختصری درباره اهداف و دغدغه های شما از اقدام برای جوانسازی صورت با طب سوزنی انجام می پذیرد. سپس از شما خواسته می شود تا بر روی تخت گرم و نرم ماساژ مستقر شوید. اکنون درمان طب سوزنی آغاز می شود. درمان طب سوزنی برای جوانسازی صورت با نقاطی از بدن آغاز می شود. این نقاط به مانند درمان طب سوزنی نرمال بوده و برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از نقاط جریان خون و اکسیژن بیشتری به صورت را هدایت می کنند و برخی دیگر برای تنظیم انرژی های ( یین و یانگ ) بدن ، استفاده می شوند.

تعداد سوزن های استفاده شده در صورت ، در طول درمان طب سوزنی برای جوانسازی این اندام ؛ می تواند انرژی زیادی را به سمت سر شما بالا کشیده و بخشی از این انرژی نیز در طول درمان به سمت پایین بدن شما هدایت می شود. برخی از این نقاط نیز برای درمان ساختار بدن شما و مورد هدف قرار دادن علل داخلی پیری ، مورد استفاده واقع می شوند. بعد از مورد هدف قرار دادن همه این نقاط ، متخصص طب سوزنی اجازه می دهد تا سوزن ها به مدت 20 تا 25 دقیقه بر روی پوست باقی بمانند.

پس از آن ، سوزن ها به آرامی از نقاط صورت بیرون کشیده می شوند. با خارج شدن هر سوزن ، محل خروج آن با نوک یک گوش پاک کن به منظور به حداقل رساندن کبودی فشار داده می شود. همچنین در برخی نقاط ، روغن ضد کبودی استعمال می شود. با ماساژ صورت و گردن ، پروسه جوانسازی صورت با طب سوزنی پایان می پذیرد. اغلب بیماران ، پس از دریافت درمان احساس بسیار خوبی را تجربه می کنند.

چه کسانی نمی توانند درمان طب سوزنی جوانسازی صورت را دریافت کنند ؟

متاسفانه جوانسازی صورت با طب سوزنی ، برای همه افراد قابل اجرا نمی باشد.

  1. هر چند استفاده از طب سوزنی ، معمولی برای زنان باردار نتیجه شگفت انگیزی را به همراه دارد ولی آن ها باید از طب سوزنی برای جوانسازی صورت اجتناب کنند.
  2. دیگر افرادی که قادر به استفاده از طب سوزنی جوانسازی صورت نیستند ؛ شامل افراد دیابتی یا افراد مبتلا به بیماری های جدی از قبیل سرطان ، ایدز یا بیماری های کرونری ، ناهنجاری های لخته شدن خون ، میگرن مکرر و غیر قابل کنترل و ناهنجاری های حملات ناگهانی ؛ از قبیل صرع یا پر فشار خونی غیر قابل کنترل می باشد.

طرح درمان

طب سوزنی زیبایی ، یک تکنیک بدون جراحی بی خطر برای ارتقا دادن زیبایی و آرامش عمومی است. به منظور کسب بهترین نتایج از جوانسازی صورت با طب سوزنی ، درمان ها باید دو بار در هفته یا بر یک مبنای هفتگی در طول یک دوره 10 هفته ای با یک دوره 75 تا 90 دقیقه ای برای هر جلسه برگزار شود. درمان با بررسی دقیق و عمیق سلامت عمومی ، تجزیه و تحلیل صورت ، ماساژ سر و گردن و فرو بردن سوزن های بسیار ریز استریل در لایه های سطحی پوست صورت برای تحریک انرژی های بهبود دهنده بدن ، انجام می شود. سوزن ها باید به مدت 20 تا 30 دقیقه بر روی صورت باقی بماند. گاهی برخی نقاط دیگر نیز برای ایجاد تعادل در بدن اضافه می شود. در طول درمان ، بیمار گرم شدن صورت و حس عمیق آرامش را تجربه می کند. هر چند مشاهده نتایج دراز مدت به اجرای 8 تا 10 جلسه درمان نیاز دارد ، ولی گاهی بعد از جلسه اول برخی تغییرات را مشاهده و احساس خواهید کرد. برای حفظ نتایج ، درمان های متوالی ماهیانه بعد از مجموعه اولیه درمان مورد نیاز می باشد. نتایج و تعداد جلسات فالوآپ به حفظ تداوم درمان از سوی بیمار ، رژیم ، سبک زندگی و قرار گرفتن در معرض مواد سمی وابسته است.

جوانسازی صورت با طب سوزنی

تناقضات

  • اگر اخیرا جراحی های صورت یا تزریق های بوتاکس را ظرف 6 ماه گذشته انجام داده اید ، باید با پزشک خود جهت دریافت بهترین دستاورد در پشتیبانی از سلامت عمومی تان گفتگو کنید.
  • تاثیر طب سوزنی ، جوانسازی صورت با استفاده از انرژی چی ( qi ) و مایعات می باشد ؛ بوتاکس عکس این عملکرد را اجرا می کند.
  • اگر طب سوزنی در نواحی استفاده شود که اخیرا تحت تزریق بوتاکس قرار گرفته اند ، خطر احیای بافت وجود خواهد داشت.
  • در این شرایط ، در صورت شکل نامتقارن در اثر فلج ماندن احتمالی بخشی از صورت در اثر تزریق بوتاکس ، ایجاد خواده شد.
  • هر چند انجام جوانسازی صورت با طب سوزنی به طور محدود در صورت علیرغم به تازگی قرار گرفتن تحت درمان بوتاکس ، امکان پذیر می باشد ؛ ولی این کار حتما باید به دست یک متخصص طب سوزنی خوب در تهران سپرده شود که بتواند ماهیچه های تحت تزریق قرار گرفته را به خوبی شناسایی کرده و در طول جلسات ، بدون تحت تاثیر قرار دادن این عضلات ، درمان طب سوزنی را تنها در اطراف آن ها انجام دهد.
  • گاهی کبودی رخ می دهد ، بنابراین در خصوص ناهنجاری های خونریزی که به آن مبتلا هستید با پزشک خود صحبت کنید.
  • همچنین در صورت مصرف داروهای رقیق کننده خون ، حتما مورد را به پزشک اطلاع دهید.
  • لطفا در صورت داشتن هرگونه آلرژی مثلا جساسیت به ماسک های گیاهی و روغن هایی که در طول روند برای ارتقا دادن سطح آرامش مورد استفاده قرار می گیرد ، اطلاع رسانی لازم را انجام دهید.

مراقبت های بعد از طب سوزنی صورت

شما بعد از جوانسازی صورت با طب سوزنی نباید خود را در خانه محصور کرده ، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری نموده یا انجام روال عادی کارهای خود را به تعویق بیاندازید.

مراقبت از پوست بعد از طب سوزنی بسیار ساده است و از رار زیر می باشد :

  1. آبرسانی به بدن را به خوبی انجام داده و مقدار فراوان مایعات بنوشید.
  2. یک سبک زندگی سالم و ورزش منظم را دنبال کرده و یک رژیم غذایی سالم را مورد استفاده قرار دهید.

فقط همین!

نتایج طب سوزنی بر حسب سن و عادات سبک زندگی افراد ، متفاوت می باشد. برخی افراد متوجه نتایج فوری شده و برخی دیگر به زمان بیشتر و تعداد جلسات بیشتری برای مشاهده نتایج نیاز دارند. باید صبور باشید. ولی سوالی که اینجا مطرح می شود ، این است: ” آیا طب سوزنی عمل می کند ؟” خب تحقیقات ، سودمند بودن طب سوزنی را به اثبات رسانده است و شواهدی وجود دارد که نشان می دهد افرادی که تحت این درمان قرار گرفته اند ، شاهد بهبود پوست خود بوده اند.

زمان ریکاوری طب سوزنی برای جوانسازی صورت

طب سوزنی برای جوانسازی صورت هیچ گونه زمان از کار افتادگی را به دنبال ندارد. بعد از انجام طب سوزنی برای جوانسازی صورت ، بهترین دکتر طب سوزنی تهران دستوراتی را در خصوص رژیم غذایی ، تغذیه ، ورزش و سبک زندگی به عنوان فاکتورهای کلیدی در دستیابی به آرامش روحی و فیزیکی ، صرف نظر از اجرای درمان برای پوست یا هر بخش دیگری از بدن یا مغز ، در اختیار شما قرار می دهد. برای حفظ ماندگاری نتایج ، درمان ها بر یک مبنای ماهیانه توصیه می شود ؛ لذا اکیدا توصیه می شود از پوست خود مراقبت کنید و برای پیشگیری از آسیب دیدن پوست صورت تان از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

چه کسانی می توانند از مزایای جوانسازی صورت با طب سوزنی بهره مند شوند ؟

جوانسازی به کمک طب سوزنی برای آن دسته از افرادی که پوست خسته و افتاده ای داشته و چروک و خطوط ریز بسیاری بر روی آن مشاهده می شود ، پروسه بسیار ایده آلی است. هر شخصی که تمایل دارد ظاهر کلی پوست صورت خود را بهبود ببخشد ، می تواند از مزایای طب سوزنی بهره مند شود. توجه داشته باشید اگر بوتاکس تزریق کرده اید ، پیشنهاد می شود برای انجام طب سوزنی برای جوانسازی صورت ، 3 ماه صبر کنید.

پروسه جوانسازی با طب سوزنی ، دردناک است ؟

یکی از سوالاتی که به طور مکرر از سوی مراجعه کنندگان مطرح می گردد ، میزان درد همراه با پروسه است. گفتنی است که شما به هنگام ورود سوزن ها به نقاطی از پوست ، هیچ دردی را احساس نخواهید کرد زیرا سوزن ها به طور قابل توجهی ظریف هستند.

نحوه عملکرد طب سوزنی در جوانسازی پوست

جوانسازی صورت با طب سوزنی ، شامل وارد کردن 20 تا 60 سوزن ریز توخالی در صورت و گردن می باشد. این سوزن ها ، زخم های ریزی را در پوست خلق می کنند که میکرو تروما نامیده می شوند. بدن ما بلافاصله این میکرو تروما ها را حس کرده و فرآیند بهبود را آغاز می نماید. ورود سوزن به پوست . حفره ها و زخم های ریزی که به سبب آن ایجاد می شوند ، سیستم لنفاوی و گردش خون در بدن را تحریک می کند. این دو سیستم با یکدیگر همکاری کرده و مواد مغذی و اکسیژن را به سلول های پوستی می رسانند. این امر هم لایه سطحی و هم لایه های زیرین پوست را بهبود بخشیده و باعث درخشان و شفاف تر شدن آن می شود.

در طولانی مدت از جوانسازی صورت با طب سوزنی چه انتظاری می توان داشت ؟

یکی از اصلی و عمده ترین نتایجی که حاصل می شود ، شفاف و درخشان شدن رنگ پوست صورت است. خون و اکسیژن رسانی که در این ناحیه انجام می شود ، طراوت پوست را بسیار افزایش می دهد. بر خلاف روندهای تزریق ژل و بوتاکس که نتیجه را در کمترین زمان پدید می آورند و ماندگاری محدودی دارند ، هدف طب سوزنی ایجاد تغییرات طولانی مدت است ؛ به همین دوره درمانی آن شامل چندین جلسه می باشد. در دراز مدت جوانسازی با طب سوزنی ، کلاژن سازی پوست را به مرور افزایش داده و به دنبال آن چروک ها و حالت شل و افتاده پوست برطرف می گردد.
طب مطالعات انجام شده اکثر مراجعه کننده پس از تنها 5 جلسه طب سوزنی برای جوانسازی ، تغییرات قابل توجهی را بدست می آورند . البته متخصص طب سوزنی خوب تهران برای رسیدن به نتیجه ای فوق العاده گذراندن 10 جلسه در فاصله های زمانی یک الی دو هفته ای را پیشنهاد می کند.

اثرات جانبی و احتمالی جوانسازی صورت با طب سوزنی

پروسه طب سوزنی ، به طور کلی ، رویه ای ایمن محسوب می شود. به خصوص اگر این فرایند توسط یک متخصص کار آزموده به انجام برسد. با این حال نمی شود از احتمال بروز یکسری اثرات جانبی پس از پروسه جوانسازی با طب سوزنی چشم پوشی کرد.

اثرات جانبی که به سبب این پروسه نمود پیدا می کنند ، خفیف و جزئی هستند. احساس فشردگی در پوست پس از این فرایند ، تجربه ای معمول است. بروز کبودی و خونریزی بسیار کمی نیز ممکن است وقوع یابد. ؛ به ویژه در افرادی که پیش از طب سوزنی نوعی داروی رقیق کننده خون مصرف کرده باشند. این موارد به طور عادی ، طی چند روز خود به خود برطرف می شوند و به اقدامات خاصی نیاز نیست. اگر شدت اثرات جانبی بیشتر شود ، ممکن است فرد خارش ، پوسته پوسته شدن ، درد و ورم را نیز تجربه کند. هر چند وقوع این موارد به ندرت دیده می شود.

آیا نتیجه جوانسازی با طب سوزنی به خوبی بوتاکس است ؟

عملکرد بوتاکس عموما بر روی چروک های دینامیک صورت است که به سبب تغییر حالات چهره پدید می آبند. در حالیکه طب سوزنی ، خطوط و چروک های ریز پوست را که به سبب قرار گیری در معرض نور خورشید و بالا رفتن سن پدید آمده اند مورد هدف قرار می دهد. با توجه به این توضیحات شاید نتیجه حاصل از طب سوزنی همچون بوتاکس بلافاصله قابل ملاحظه و چشمگیر به نظر نیاید اما نتیجه حاصل از آن ماندگاری طولانی تری خواهد داشت.

آیا طب سوزنی باعث لیفت شدن پوست می شود ؟

به گفته بهترین دکتر طب سوزنی تهران ، این پروسه می تواند پوست را محکم تر کرده و آن را لیفت کند بدین نحو که :

  • جریان خون و مایع لنفاوی را بهبود می بخشد
  • تولید کلاژن و الاستین پوست را تحریک می کند
  • خاصیت ارتجاعی عضلات پوست را بالا می برد.
ثبت نام
اطلاع از
guest
2 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
یامور
یامور
1 سال گذشته

سلام استفاده از طب سوزنی برای صورت شخصی که بیماری بهجت داره امکانپذیر هست؟؟

drommanian13
drommanian13
1 سال گذشته
پاسخ دادن به  یامور

سلام لطفا برای شرح بیماری تماس بگیرید

02188719623