logo01

درمان مشکلات زناشویی با طب سوزنی

درمان مشکلات زناشویی با طب سوزنی چگونه است ؟ در طب غربی ، پزشکان مشکلاتی از قبیل تحریک جنسی کم ، مشکل داشتن در رسیدن به ارگاسم یا مشکلات مرتبط با اندام های جنسی یا عملکردهای جنسی ، را تحت درمان قرار می دهند ؛ ولی دستاورد طب سنتی برای درمان مشکلات زناشویی با طب سوزنی ، به شکلی شگفت انگیز ، متفاوت و ثمربخش وارد عمل می شود.

درمان مشکلات زناشویی با طب سوزنی

درمان مشکلات زناشویی با طب سوزنی

بر اساس یافته های به دست آمده از تحقیقات ، تمایلات جنسی ، تحت تاثیر فاکتورهای فیزیکی ، روانشناختی و روحی قرار دارند. ذهن و بدن انسان به عنوان یک مجموعه ، نگریسته می شوند و این بدان معناست که همه چیز باید برای وقوع یک رابطه زناشویی صحیح ، در هارمونی و هماهنگی با یکدیگر باشند. اگر شما در روابط زناشویی خود با مشکل روبرو شده اید ، علت را باید در مسدود شدن مسیر جریان یافتن انرژی که باعث بروز اختلال در هارمونی فوق الذکر شده است ، جستجو کنید. اینجا نقطه ای است که طب سوزنی برای درمان مشکل ، وارد عمل می شود. سوزن های فوق العاده ریز در نقاط مختلف بدن وارد می شوند ، تا توازن و هارمونی را که در داشتن یک رابطه زناشویی هموار و بی عیب و نقص نقش به سزایی دارد ، بازیابی نموده و جریان انرژی جنسی را بهبود و ارتقا بخشد. این دستاورد جامع و همه جانبه درمان مشکلات زناشویی با طب سوزنی ، همان چیزی است که در زمان ناموفق واقع شدن طب غربی برای درمان مشکلات زناشویی ، افراد بسیاری را به سمت خود جلب می نماید. در واقع ، طب سوزنی یکی از رایج ترین درمان های طبیعی است ، که برای درمان مشکلات زناشویی به شکلی تاثیر گذار مورد استفاده قرار می گیرد.

اثرات طب سوزنی در درمان مشکلات زناشویی

اگر احساس می کنید روابط زناشویی شما نیاز به بهبود داشته ، و باید قدمی برای بهتر کردن کیفیت آن بردارید ، روش هایی وجود دارد که به واسطه آن ها ، متخصص طب سوزنی می تواند شما را یاری کند.

درمان مشکلات زناشویی با طب سوزنی

1 . طب سوزنی به شما آرامش می دهد.

استرس ، قاتل زندگی جنسی و روابط زناشویی سالم است. اگر در خصوص اولین قرار ملاقات یا ازدواج کردن ، که رابطه جنسی در آن ، آخرین اولویت است ، دچار اضطراب و نگرانی شوید ، احتمال گرفتار شدن به استرس و عدم برخورداری از یک چارچوب سالم ذهنی ، برای تجربه کردن یک رابطه جنسی رضایت بخش ، در شما دور از انتظار نخواهد بود. از طرف دیگر ، زمانی که ریلکس هستید ، احساس آرامش می کنید و همه چیز بر وفق مراد است ، می توانید رابطه زناشویی رضایت بخش تری را داشته باشید. طب سوزنی ، از طریق کاهش دادن سطوح کورتیزول ، که همان هورمون استرس می باشد ، شما را ریلکس کرده و در شما احساس آرامش ایجاد می کند. به این ترتیب ، بدن شما از قرار گرفتن در حالت مبارزه با حس و حال ناخوشایند از قبیل اضطراب و نگرانی ، خارج شده و در یک مسیر سالم از نظر استراحت و گوارش قرار می گیرد. این بدان معناست که شما می توانید مدت ها بعد از تکمیل روند درمان ، در حالت شادمانی توام با آرامش قرار داشته باشید.

2 . طب سوزنی تحریک جنسی را بهبود می بخشد.

پایین بودن سطح تحریک جنسی ، معمولاً به بهم خوردگی و عدم توازن انرژی در سیستم کلیه ، نسبت داده می شود. کلیه ها ریشه تولید مثل ، باروری و تمایل جنسی هستند. طب سوزنی می تواند جریان انرژی به این ناحیه را افزایش دهد. به این ترتیب ، تمایل جنسی و انگیختگی ، افزایش می یابد. طب سوزنی همچنین جریان خون و اکسیژن به ناحیه تناسلی را نیز بهبود بخشیده ، و در نتیجه توانایی روانسازی طبیعی اندام تناسلی زن و احساس لذت در ناحیه واژن ، بهبود پیدا می کند.

درمان مشکلات زناشویی با طب سوزنی

3 . طب سوزنی در دستیابی به ارگاسم بهتر ، کمک می کند.

سیستم کبد ، مسئول انتقال انرژی به شکلی یکنواخت در سراسر بدن از جمله ناحیه تناسلی می باشد. وقتی کبد به درستی عملکرد خود را انجام نمی دهد ، انرژی ، به دام افتاده و راکد می شود. اگر شما در رسیدن به ارگاسم دچار مشکل شوید ، این به احتمال زیاد ، به دلیل عدم رسیدن انرژی به نواحی مناسب در بدن تان می باشد. برای درمان این مشکل ، سوزن های طب سوزنی ، برای رفع این رکود ، مورد استفاده قرار گرفته و به شما این امکان را می دهد ، تا راحت تر و به دفعات بیشتر به ارگاسم برسید. اگر از شرایطی که زندگی زناشویی شما را به یک روند خسته کننده تبدیل کرده ، و بر روی روابط رومانتیک شما تاثیر منفی بر جای گذاشته است ، به ستوه آمده اید و از طرفی درمان هایی غیر از طب سوزنی ، هیچ کمکی به درمان این مشکل ننموده اند ، می توانید با بهره مند شدن از مزایای شگفت انگیز طب سوزنی ، تجربه ای فوق العاده از روابط زناشویی تان را خلق نمایید.
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
02188719623