logo01
slider01
slider01
PlayPause
previous arrow
next arrow
Shadow

دکتر کتایون عمانیان

خدمات زیبایی با طب سوزنی

مشاهده خدمات

خدمات درمانی با طب سوزنی

مشاهده خدمات

خدمات لاغری و کاهش سایز

مشاهده خدمات

سوالات متداول

یکی از اهداف امبدینگ ، لاغری و کاهش سایز می باشد و در کاهش وزن تاثیر قابل ملاحظه ای دارد.  چنانچه فرد متقاضی امبدینگ ، مبتلا به بیماری زمینه ای خاصی نباشد ؛ امکان کاهش وزن ، بین 3 الی 5 کیلوگرم در هر ماه برای وی میسر خواهد شد. لازم به ذکر است که ریسک بروز عارضه بعد از امبدینگ تقریبا صفر می باشد.

کلاژن و الاستین ، با استحکام بخشی به پوست سبب جوانی و طراوت آن می شوند. با افزایش سن از میزان این پروتئین های پوستی کاسته شده و در نتیجه پوست دچار چین و چروک شده و با افتادگی نیز مواجه می شود. امبدینگ ، با تحریک کلاژن سازی موجب رفع چین و چروک و افتادگی پوست شده و سبب کشیدگی و لیفت صورت می شود.

حرکت دستگاه گوارش در حالت نرمال باید به سمت نیروی جاذبه باشد ، چنانچه این حرکت بر خلاف جاذبه اتفاق بیفتد سبب بروز یبوست می شود. طب سوزنی ، با قراردادن سوزن هایی ظریف در نواحی خاصی از بدن ، تعادل از دست رفته دستگاه گوارش را به آن بازگردانده و بیماری های شایع گوارشی ؛ از جمله یبوست را درمان می کند.

با استفاده از طب سوزنی ، می توان بر ضخامت لایه های درونی رحم افزوده و با رفع اختلالات قاعدگی ؛ امکان باروری در زنان را محقق نمود. در مردان نیز با استفاده از طب سوزنی می توان به اصلاح ساختار اسپرم ، سیستم هورمونی و درمان اختلالات جنسی پرداخته و با افزایش تعداد اسپرم ها ؛ امکان باروری را میسر ساخت.

به طور کلی پتانسیل ارتجاعی پوست ، بعد از سن 20 سالگی به تدریج کاهش می یابد. بهترین بازه سنی برای انجام طب سوزنی ( با اهداف زیبایی ) ، بازه سنی 55 – 20 سالگی می باشد. البته باید اشاره داشت که افراد جوان تر نیز می توانند برای به تاخیر انداختن فرآیند پیری و حفظ سلامت پوست ، مبادرت به انجام طب سوزنی نمایند.

مشاوره رایگان بگیر!

با پر کردن فرم زیر در اولین فرصت مشاورین ما با شما تماس می گیرند و به همه سوالات شما پاسخ می دهند. فرصت رو از دست ندید.

آخرین مقالات

02188719623