logo01

طب سوزنی به سبک کره و روسیه

طب سوزنی به سبک کره و روسیه چگونه است ؟ آیا به بهره مند شدن از مزایای طب سوزنی می اندیشید ؟ شما در این مسیر تنها نیستید. هر روزه تعداد بیشتر و بیشتری از افرادی که در نقاط مختلف این دنیای پهناور زندگی می کنند، به سمت بهره مند شدن از درمان های طب سوزنی بعنوان یک درمان سنتی و قدیمی، جهت دستیابی به تسکین و آرامش، روی می آورند.

طب سوزنی به سبک کره و روسیه

امروزه شرایط زندگی به گونه ای شده است که افراد گونه های مختلف استرس و اضطراب با تجربه می کنند که در نهایت بر روی آرامش آنها تاثیر می گذارد. طب سوزنی کره و روسیه، پیشرفت های مدرن را در حوزه طب غربی از طریق یک شبکه وسیع ارائه می دهد و بسیاری از افراد در این دو کشور و سایر کشورها، از مزایای این تکنیک ها بهره می برند.

طب سوزنی به سبک کره چیست ؟

اولین تصویری که در زمان شنیدن کلمه طب سوزنی به ذهن تان می رسد، شاید سوزن هایی باشد که در بدن شما فرو برده می شود. هر چند این تصویر دور از واقعیت نیست، ولی هدف، بهبود سلامت عمومی از طریق دستاوردهای یکپارچه می باشد. در این شرایط، طب سوزنی ، بخصوص طب سوزنی به سبک کره و روسیه ، برای کمک به ایجاد تعادل در جریان انرژی مسدود شده یا از طریق تحریک نقاط فشار خاص وارد عمل می شود. طب سوزنی به سبک کره و روسیه ، یک روند نسبتاً غیر تهاجمی است که بر روی فرو بردن سوزن های تو خالی بر روی بخش های خاصی از بدن از قبیل دست، پا، یا چین و چروک های پنجه کلاغی، تمرکز می کند. فلسفه طب سوزنی کره و روسیه، مثل بیشتر پروتکل های استاندارد، تنها از تعداد چهار سوزن استفاده می کند. طب سوزنی کره و روسیه، اغلب از تکنیک چهار سوزن استفاده می کند که یک روند قابل مدیریت و دستاورد مطلوب تر برای کاهش و تسکین درد می باشد.

از اولین جلسه طب سوزنی به سبک کره و روسیه چه انتظاری دارید ؟

وعده ملاقاتی را با پزشک خود هماهنگ کنید. شما در اولین جلسه ملاقات، متخصص طب سوزنی خود را ملاقات کرده و درباره مشکلات پزشکی و اهداف خود در خصوص بهره مندی از این خدمات درمانی بحث می کنید. جلسه غربالگری نخستین شما شامل بررسی تاریخچه سلامت عمومی شما بوده و پزشک متخصص طب سوزنی تان ارزیابی از سلامت عمومی شما را بر اساس نبض شما انجام می دهد.

جلسه درمان با طب سوزنی به سبک کره ای شامل چه خدماتی است؟

خدمات ارائه شده در جلسه درمان با طب سوزنی، به دغدغه های شما در خصوص مشکلات فیزیکی، روحی و حتی احساسی شما و نیز گزینه های درمان متعددی که از بین آنها مناسب ترین را بر می گزینید، وابسته است. پزشک، نحوه درمان را برای شما شرح می دهد و در طول جلسه طب سوزنی تان، می توانید ترکیبی از راه حل هایی را که برای شما بسیا ر سودمند است، امتحان کنید.

طب سوزنی به سبک کره و روسیه

جلسه درمان طب سوزنی به سبک کره و روسیه

جلسه درمان طب سوزنی کره و روسیه استاندارد، از دو تا سه بخش ( بسته حرارتی، سوزن ها، درمان فیزیکی) تشکیل شده است که در زیر به شرح آنها می پردازیم. لطفاً به خاطر داشته باشید که برخی کلینیک ها، دو بخش ( سوزن به همراه یک درمان دیگر) را ارائه می دهد.

1 . کیسه حرارتی

در جلسه درمان، متخصص طب سوزنی شما نواحی درد را در بدن شما شناسایی می کند. این نواحی شامل بخش پایینی کمر، گردن و ناحیه دیگری می باشد. شما به راحتی بر روی میز درمان دراز کشیده و یک کیسه داغ به مدت 10 دقیقه برای ایجاد حس راحتی در ماهیچه های دچار گرفتگی شده و نواحی درمان برای طب سوزنی، قرار داده می شود.

2 . سوزن ها

این مرحله ای است که اصلی ترین بخش درمان با طب سوزنی را شامل می شود. وقتی جلسه حرارت دهی با کیسه داغ به پایان رسید، پزشک، طب سوزنی را اجرا می کند. سوزن هایی در انگشت بزرگ شصت پا و انگشت کوچک فرو برده می شود. از آنجایی که محل درد شما الزاماً منبع درد محسوب نمی شود، نقاط فشار گاهی دور از ناحیه ای قرار دارد که سوزن در آن فرو برده می شود. سوزن ها به مدت 15 دقیقه در بدن باقی می مانند و در طول این مدت، انرژی در بدن شما شروع به جریان یافتن کرده، به نقاط هدف رسیده و نواحی درد را تحریک می کند. گاهی بعد از جلسه طب سوزنی، احساس سوزن سوزن شدن را پیدا خواهید کرد. این یک امر کاملاً طبیعی بوده و در برخی افراد، تاثیرات روحی آن در مقایسه با تجربه درد فیزیکی، بسیار بیشتر است. اگر شما از بی خوابی یا مشکلات دیگر رنج می برید، طب سوزنی می تواند تسکین قابل ملاحظه ای را در بدن شما خلق نماید.

طب سوزنی به سبک کره و روسیه

3 . درمان فیزیکی

بعد از جلسه طب سوزنی، زمان دریافت درمان فیزیکی فرا می رسد. در کره و روسیه، این درمان شامل درمان تحریک الکتریکی می باشد. این درمانی است که در آن تحریک الکتریکی در درمان اسپاسم های ماهیچه و درد مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی از فنجان های مکش در اطراف نقطه درد، استفاده می شود. وقتی دستگاه تقویت می شود، شدت پالس الکتریکی شما مورد هدف قرار گرفته و این جلسه درمان در حدود 10 تا 15 دقیقه طول می کشد. لطفاً به خاطر داشته باشید که یک پالس قوی تر، الزاماً به معنی نتیجه بهتر نمی باشد. در صورتی که احساس می کنید پالس برای شما بسیار قوی است، لطفاً موضوع را مطرح کنید و متخصص طب سوزنی خود را در جریان قرار دهید.

برخی درمان های دیگر طب سوزنی به سبک کره و روسیه

  •  درمان گیاهی طب سوزنی
  •  انداختن فنجان
  •  سوزن های درمانی
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
02188719623